Karnawał to idealny powód, aby zorganizować w firmie integrację, nagrodzić za osiągnięcia i wyniki, spotkać się mniej formalnej odsłonie niż na co dzień w biurze. Organizacja Balu Karnawałowego wiąże się z wieloma przygotowaniami, doborem odpowiedniego miejsca, scenerii, motywu przewodniego i atrakcji. Skorzystaj z wieloletniego doświadczenia Tytanów i zorganizuj swoim pracownikom wydarzenie, które będą wspominać jeszcze długo po jego zakończeniu.
Przedstawimy kilka propozycji na udany Bal Karnawałowy. Podpowiemy co koniecznie powinno się na nim znaleźć, jakie atrakcje są dalej w modzie, jakie treny to obecne hity sezonów!
Motyw przewodni
Bal Karnawałowy powinien mieć motyw przewodni, który uatrakcyjni wydarzenie. Idealnie sprawdzą się tutaj motywy takie jak: Bal Maskowy, impreza w stylu Wielki Gatsby, Disco lat 80, Noc Oskarowa czy Gorączka Sobotniej Nocy!
Gdy podejmiemy decyzję odnośnie wyboru motywu wydarzenia, doprecyzujemy odpowiednią scenerię. Na przykład w przypadku wydarzenia w stylu Gorączka Sobotniej Nocy najważniejsze jest aby odtworzyć klimat pamiętnych lat 70. przodować będą dekoracje takie jak: kolorowe kule disco, girlandy, kolorowe lampki LED, kule i rozety, projektory dyskotekowe, cekinowe horyzonty, świecące bieżniki i dekory na stoły i bufety.
Moda lat 70 zachwyca kolorami, cekinami, blaskiem i błyszczącymi outfitami. Największe trendy minionej dekady to z pewnością dzwony, buty na platformach, podkolanówki, kombinezony, winyle czy kapelusze. Goście mają bardzo duże pole do popisu, a spójny ubiór doda atrakcyjności wydarzeniu.
Atrakcje
Kolejnym ważnym elementem są atrakcje przewidziane podczas wydarzenia. Na rynku mamy ich do wyboru naprawdę sporo. Na pewno nie może tutaj zabraknąć Retro budki do zdjęć, dzięki której goście uwiecznią wspomnienia w formie trwałych pamiątek – zdjęć wydrukowanych w kilka sekund.
Kolejną propozycją może być pokaz tańca SHOW 70’, choreografie taneczne zaprezentowane przez doświadczonych tancerzy, dzięki którym cofniemy się w czasie w rytm utworów zespołów takich jak ABBA czy Boba Marleya. Uczestnicy będą mogli również wziąć udział w animacjach tanecznych. Lata 70 to era flipperów, na rynku dostępna jest cała gama propozycji automatów, które z pewnością uatrakcyjnią Twoje wydarzenie. Oczywiście najważniejszy punkt to dobór odpowiedniego DJ’a – wodzireja, doświadczony prowadzący zaproponuje odpowiednie propozycje muzyczne, przeprowadzi konkursy taneczne czy na przykład karaoke!
Oprócz wymienianych, zadbamy aby gościom niczego nie brakowało! Imprezowe przekąski, kolorowe drinki, odpowiednio dobrane menu to podstawa. Specjaliści Tytanów Eventów sprostają największym wymaganiom.